سرپرست معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: حدود هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان قزوینی فیلم‌های چهل و یکمین دوره جشنواره فجر را تماشا کردند.

کمیل شریفی سرپرست معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۹ فیلم جشنواره فجر در قالب ۶۳ سانس در سینما‌های بهمن و مهتاب قزوین به نمایش درآمد.

وی اظهار کرد: فیلم‌های غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری و سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج جزو پرفروش‌ها و پربیننده‌ترین فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین بودند.

به گفته این مسوول، ۱۹ فیلم منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۴ بهمن برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر در قزوین با استقبال خوب شهروندان مواجه شد و برخی از فیلم‌ها در ۲ سانس اکران شد.

سرپرست معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: حدود هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان قزوینی فیلم‌های چهل و یکمین دوره جشنواره فجر را تماشا کردند.

شریفی ادامه داد: فیلم‌های اکران شده در قزوین شامل جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان، شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگر، هایپاور به کارگردانی هادی محمدپور، چرا گریه نمی‌کنی به کارگردانی علیرضا معتمدی، روایت ناتمام سیما به کارگردانی علیرضا صمدی و آن‌ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی بودند.

وی اضافه کرد: هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، در آغوش درخت بابک خواجه پاشا، هوک به کارگردانی حسین ریگی، بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی، یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پور امیری و حسن دوماری، پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد نیز در جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در قزوین بودند.

شریفی افزود: فیلم‌های سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج، اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری، غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه‌ای، گل‌های با وارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت، آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی، عطر آلود به کارگردانی هادی مقدم دوست و کابل به کارگردانی تورج اصلانی در سینما‌های قزوین اکران شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.