نخستین نمایشگاه کسب و کار استان سمنان با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجویان و کارفرمایان روز دوشنبه در دانشگاه صنعتی شاهرود گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه کسب و کار با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان در محل تالار شقایق‌های این دانشگاه افتتاح شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در این آیین با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه رویدادی جذاب، نوآورانه و مبتکرانه است، گفت: این رویداد می‌تواند دستاورد‌های مختلفی را در حوزه اشتغال، مدیریت منابع انسانی و برقراری ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان فراهم کند.

مرتضی ایزدی‌فر هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را تحقق ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت دانست و افزود: با برپایی نمایشگاه کار، کارجویان درک درست و کامل‌تری از بازار کار را به دست خواهند آورد و کارفرمایان نیز نیرو‌های ماهر مورد نیاز خود را جذب می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز فعال و میزبان کارفرمایان و کارجویان است، ابراز کرد: برگزاری نشست‌های هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با ۴۰ نماینده شرکت‌های صنعتی و دانش بنیان از سراسر استان سمنان و تهران در راستای معرفی محصولات و ظرفیت‌ها و همچنین زمینه‌های جذب نیروی انسانی مورد نیاز در دستور کار این نمایشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.