مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، گفت: تلاش می‌کنیم که با همکاری و تعامل بیشتر، لرستان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور معرفی کنیم.

عطا حسن پور در سخنانی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و نشست با آژانس‌های معتبر مسافرتی، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد تور‌های گردشگری با جدیت بیشتر به زودی در استان برگزار شود.

وی، بیان داشت: خوشبختانه در این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری لرستان به خوبی به آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی معرفی و نسبت به برگزاری تور‌های داخلی و خارجی تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه نگاه آژانس‌ها و دفاتر نسبت به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری لرستان در این نمایشگاه تغییر کرد، افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری و تعامل بیشتر لرستان را به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور معرفی کنیم.

حسن پور، افزود: با برنامه‌ریزی اصولی، فراهم کردن زیرساخت‌ها و معرفی جاذبه‌ها و اماکن گردشگری لرستان می‌توان رونق گردشگری و در نهایت توسعه لرستان را تضمین کرد.

وی، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی هر بیشتر لرستان دانست و اظهار کرد: آماده هر گونه همکاری به منظوری برگزاری تور‌های داخلی و خارجی در سطح لرستان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر وکیلی‌حسنوند
۱۹:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
اینجا ایران . اینجا لکستان زیبای ماست