رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۴ تن و ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان امروز در یک نشست خبری گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر از مجرمان حوزه تهیه و توزیع اعم از عناصر اصلی، خرده فروشان و حاملان مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند.

او با بیان اینکه در حوزه برخورد با شبکه‌های مواد مخدر ۲۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند، افزود: در این راستا یک هزار و ۵۰ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان همچنین به برخورد جدی پلیس با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۳ هزار و ۴۰۰ مرحله طرح‌های عملیاتی به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و به منظور ارتقای امنیت و آسایش مردم در استان صورت گرفته است.

سرهنگ احمد‌پور از کشف ۴ تن و ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.