رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سند تحول قضایی افزایش میزان رضایت مندی مردم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر به سیرجان در جمع اصحاب رسانه گفت: در استان کرمان تمام تلاش خود را با همکاری قضات، روسای حوزه‌های قضایی، دادستان‌ها و کارمندان به کار گرفته ایم تا وظایف قضایی خود را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: همه قضات و کارکنان با بهره گیری از ابزار‌ها و فناوری‌های نوین برای احقاق حق مردم و اجرای عدالت تلاش می‌کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمان، وظیفه نظارتی درون سازمانی و برون سازمانی دستگاه قضایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ حقوق عامه، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، مبارزه با فساد از مهمترین انتظارات مردم از قوه قضاییه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی پشتیبانی مردم از دستگاه قضایی را مولفه بسیار مهمی در مسیر بهبود کیفیت خدمات در این حوزه برشمرد و بیان کرد: راه‌های طولانی را در مسیر اهداف نظام قضایی کشور طی کرده ایم و راه‌های زیادی نیز در پیش داریم که باید تلاش کنیم تا به قله‌های مورد نظر دست یابیم.

وی کمبود‌های کادر اداری و قضایی و کمبود فضای فیزیکی را از مشکلات دستگاه قضایی برشمرد تصریح کرد: شهرستان سیرجان نیز به مانند سایر بخش‌ها در حوزه نیروی انسانی و فضای اداری با مشکلاتی روبرو است که تلاش می‌شود این کمبود‌ها برطرف گردد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که بخشی از کمبود کادر اداری رفع شده است، تاکید کرد: خدمات ارایه شده به مردم حاصل تلاش‌های جهادگونه کارکنان قضایی و اعضای شورا‌های حل اختلاف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار