شهردار یزدانشهر:

یزدانشهر در سرانه فضای ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد

شهردار یزدانشهر گفت: این شهر در سرانه فضای ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد، سایر نهاد‌های مسئول باید به صورت جهادی موضوع را حل کنند.

احمد ایزدی یزدان آبادی گفت: شهرداری یزدانشهر در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی خود، نگاه ویژه‌ای به امر توسعه ورزش دارد و در سال‌های اخیر اقدامات ویژه‌ای در این خصوص انجام داده است.

او برگزاری همایش‌های پیاده روی، میزبانی از مسابقات ورزشی گوناگون در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات بومی و محلی، حمایت از ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی و تشکیل باشگاه فرهنگی و ورزشی را از جمله این اقدامات برشمرد.

ایزدی یزدان آبادی با اشاره به نقش مثبت ورزش در سلامت، نشاط و پویایی جامعه تصریح کرد: از محل اعتبارات شهرداری توانستیم با هزینه ۲ میلیارد ریال مجموعه ورزشی شهرداری یزدانشهر را برای استفاده عموم شهروندان راه اندازی کنیم.

او با بیان اینکه شهر یزدانشهر در سرانه فضای ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: سایر نهاد‌های مسئول در این زمینه باید به صورت جهادی موضوع را پیگیری و حل کنند.

شهردار یزدانشهر همچنین در خصوص سالن ورزشی یزدانشهر که کار ساخت آن سال‌ها به طول انجامیده و همچنان بلاتکلیف است، افزود: با توجه به قول مساعد مسئولان اداره ورزش و جوانان منتظر تحویل سالن نیمه ساز به مجموعه شهرداری هستیم و درصورتی که این سالن تحویل شهرداری شود، با موافقت شورای شهر در اولین فرصت و نهایت ظرف مدت ۶ماه سالن تکمیل و در اختیار ورزشکاران و جوانان شهر قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام ایزدی
۱۲:۳۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
با وجود عملکرد خوب شهرداری در حوزه ورزش، همچنان حسرت سالن ورزشی استاندارد و مطلوب به دل جوانان یزدانشهر مانده... مسئولین چرا فکری نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
چندین سال است که اداره ورزش قول تحویل سالن را می دهد ولی هیچ کار برای تحویل سالن نکرده است/
آخرین اخبار