سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : از ابتدای مهرماه تاکنون ۵۲۶ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب برای تعادل بخشی به بازار و تامین سبد پروتئین خانوار‌ها در استان توزیع شده است.

علی قربانی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت : این میزان گوشت شامل گردن، ران، سردست، قلوه گاه و راسته است که در فروشگاه‌های زنجیره ای، واحد‌های سیار و تعاونی‌های مصرف ادارات توسط مباشران تعیین شده به قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تأمین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب به خصوص اقشار آسیب پذیر، توزیع گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله در دستور کار قرار دارد.

قربانی با بیان اینکه روند توزیعی گوشت منجمد گوسفندی و گوساله از مهرماه تاکنون روندی افزایشی داشته است افزود: در حالی که میزان توزیع گوشت منجمد در مهرماه امسال ۱۶ تن بود این میزان از ابتدای بهمن ماه تاکنون به ۳۰۴ تن افزایش پیدا کرده است.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه یادآور شد: هم اکنون هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی در مراکز توزیع به قیمت ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست ۱۴۵، گردن ۱۳۵، قلوه گاه ۱۴۰ و راسته ۱۳۰ هزار تومان، هر کیلوگرم گوشت قرمز گوساله به قیمت ران ۱۵۵، سردست و گردن ۱۵۰، قلوه گاه ۱۳۰ و راسته ۱۶۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

قربانی با بیان اینکه خوشبختانه ذخایر مطمئنی از گوشت قرمز در استان وجود دارد افزود: مردم هیچگونه نگرانی در زمینه کمبود این ماه پروتیینی نداشته باشند به طوری که این اداره کل برای ماه مبارک رمضان نیز توزیع گوشت قرمز منجمد به قیمت تنظیم بازار را در دستور کار خود دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.