استاندار آذربایجان شرقی کارآفرینی را عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه و جلوگیری از رکود و ایستایی دانست.

آقای عابدین خرّم در جمع کارآفرینان برگزیده استان آذربایجان شرقی با اشاره به گشایش‌های صورت‌گرفته در پرداخت تسهیلات به بخش تولید گفت: دولت سیزدهم دولت جهادی، پرحرکت و پویاست و رکود و ایستایی خط قرمز آن است و تلاش می‌کند تا روزبه‌روز زمینه برای فعالیت تولیدکنندگان تسهیل شود.

وی کارآفرینی را عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه دانست و گفت: کارآفرینان مغز متفکر و اصلی‌ترین سرمایه و عنصر توسعه و رشد بخش تولید هستند و مدیریت آنها موجب اشتغال و تامین معیشت بخش قابل توجهی از جامعه شده است.

آقای عابدین خرّم افزود: دولت وظیفه پشتیبانی، تسهیل‌گری و نظارت را بر عهده دارد و هر دستاوردی که در کشور کسب می‌شود متعلق به کارآفرینان و فعالان تولید است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: علت اینکه مردم با وجود هجمه‌های شدید دشمنان و مشکلات و نارسایی‌های موجود به صحنه آمدند امیدواری آن‌ها به آینده است که بخش مهمی از این امیدواری را کارآفرینان و تولیدکنندگان ایجاد کرده‌اند.

آقای خرّم با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از گذشته به استان تولید، تجارت و صادرات مطرح بود ادامه داد: کارآفرینان، تولیدکنندگان، بازرگانان و صادرکنندگان ما باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، کار و کرامت است اظهار کرد: کارآفرینی موجب کرامت و کرامت موجب وحدت و همبستگی ملی است و کارآفرینان باید برای کارگران و مهندسان خود ارزش و کرامت قائل باشند.

آقای خرّم همچنین بر توجه ویژه کارآفرینان و تولیدکنندگان به مساله حفاظت از محیط زیست و جذب نیروی کار مورد نیاز از مناطق حاشیه شهر‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.