رئیس تبلیغات اسلامی همدان گفت: به منظورشکرگزاری از نعمات خداوند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماز شکر را در مساجد همدان خوانده می‌شود.

حجت‌الاسلام وحید عباسی رئیس تبلیغات اسلامی همدان گفت: نماز شکر برای بارش نزولات آسمانی در مساجد و شکر نعمت حضور میلیونی مردم در جشن انقلاب اسلامی ایران جای شکر گذاری دارد.

او ادامه داد: هیئت‌ها و مساجد که همیشه خدمتگذار مردم و در کنار مردم بودند یکی از کارکرد‌های خودشان را نشان خواهند داد که اهل خدمت هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ضمن اینکه بارش‌های خوب الهی را در استان شاهد هستیم، گفت: با این وجود مشکلاتی را برای تردد همشهریان داریم و با توجه به اینکه هیئتی‌ها و مسجدی‌ها اهل خدمت هستند نباید منتظر باشیم که نهاد‌های خدماتی همیشه مشکلات را حل کنند.

حجت‌الاسلام عباسی گفت: با توجه به حجم چنین برفی نیاز به کمک مردم و هیئتی‌ها داشته و در این زمینه هیئت‌ها و مسجدی‌های همدان آمادگی کامل را دارند در این حوزه ورود پیدا کرده و در برف روبی معابر و محلات کمک‌های لازم را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برف روبی کوچه‌ها و محل عبور و مرور مردم و کمک به بازگشایی معابر و همسایه‌های مسجد و هیأت، همراهی و کمک به سالمندان و کودکان و در راه ماندگان، تشویق به بهینه سازی مصرف انرژی در محله، اسکان موقت برای بی سرپناهان و در راه ماندگان، شناسایی و کمک به تأمین مایحتاج افراد سالمند و مستمند، گذاشتن دور ریز نان و غذا برای پرندگان و حیوانات از جمله برنامه‌ها و پیشنهاد‌هایی است که در مساجد همدان انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار