ماموران نیروی انتظامی ۱۴ تن چوب جنگلی قاچاق را در ۳ شهر مازندران کشف کردند.

سرهنگ غلامرضا جعفری سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: برابر اخبار واصله و رصد اطلاعاتی و با فعال کردن منابع و مخبرین مامورین پاوا شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از انبار توسط متهم ۶ تن چوب قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور حفظ منابع طبیعی، طرح مبارزه با قاچاق فراوده‌های جنگلی در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی پی رجه، این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه پی رجه با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند در حوزه استفاظی، با همکاری قرقبانان منابع طبیعی، خود موفق به شناسایی ۲ نفر قاچاقچی چوب در سطح این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اقدامی عملیاتی که به اجرا در آمد در مجموع دو خودروی در حین تردد در جاده‌های جنگلی و کوهشتانی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۴ تن چوب آلات جنگلی قاچاق کمیاب کشف شد.

او افزود: ضمن کشف چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران کلانتری ۱۳ رستمکلا این فرماندهی با اجرای طرح‌های مراقبتی موفق به شناسایی ۴ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی مشترک با ماموران منابع طبیعی متهمان را در ایست و بازرسی این شهرستان شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو‌ها در مجموع ۴ تن ۳۰۰ کیلو گرم چوب قاچاق، فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: قاچاق چوب ، چوب قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار