مراسم افتتاح و بهره برداری همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در طبس آغاز شد.

 

مراسم افتتاح و بهره برداری همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در طبس آغاز شد.

این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم گفت: دشمن سال ها است توطئه‌هایی علیه ایران طراحی کرده است که این موضوع مبتنی بر اطلاعات دقیقی است که از طراحی و هماهنگی برخوردار بوده و مغز اصلی این طراحی‌ها در درون حاکمیت آمریکا است که با کشور‌های اروپایی تقسیم کار کردند و همه‌ این اتفاقاتی که دیدید به بهانه‌هایی از قبل برنامه ریزی شده بود که با عدم همراهی ملت ایران مواجه شد.

او افزود: آمریکایی‌ها در ۳۱ شهریور امسال گزارشی تهیه کردند برای نظام سلطه و اعلام کردند که این فتنه به دلیل عدم همراهی ایران شکست خورده، ولی ادامه دادند و علی رغم اینکه شکست را پذیرفتند در رسانه هایشان بر استمرار این فتنه تأکید دارند.

سردار سلیمانی بیان کرد: در ۲۲ بهمن  سرتاسر ایران در بیش از هزار و ۴۰۰ شهر و۳۵ هزار روستا آمدند و در صحنه‌ی تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمن زدند.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: همیشه تحولات از درون حوادث رقم میخورند همان طور که پیروزی نظام انقلاب اسلامی و ساقط شدن رژیم پهلوی سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاریخ کشور ما شد. 

او با اشاره به نظم نوین جهانی گفت: قدرت از غرب به شرق با محوریت آسیا رقم خورده و جایگاه ایران قوی در این نظم نوین جهانی را باید دید.

سردار سلیمانی اظهار کرد: بنده به عنوان یک سرباز ملت و انقلاب اسلامی می گویم ایران عزیز در پرتو انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب تبدیل به قدرت منطقه‌ای تبدیل شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با روندی که ملت ایران در پیش گرفت و یا حضور تعجب برانگیزی که در ۲۲ بهمن نشان داد ایران در گام بعدی در نظم نوین جهانی به یک قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه طبس نیز در این مراسم گفت: بسیج منشأ اقتدار برای نظام انقلاب اسلامی بوده و هست و خدمات این قشر در گوشه و کنار کشور خصوصا برای مستضعفین برهمگان واضح است.

سپاه جلودار امنیت کشور

 فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد؛ سپاه را نشانه می‌گیرد، چون می‌داند در کنار دولت، منشأ خدمات بزرگ محرومیت زدایی است.

سپاه در زمینه امنیت رتبه برتر است و هر کجا بحرانی ایجاد می‌شود این سپاه است که جلو دار و خط مقدم است.

تا سه سال آینده هیچ روستای بدون آب نخواهیم داشت

هنری مسئول بسیج سازندگی استان در مراسم افتتاح همزمان ۶۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی گفت: در یک سال گذشته ۴۱۲ طرح با اعتبار ۱۰۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و اولویت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به روستاهاست.

او افزود: آبرسانی به ۱۲۲ روستا در دستور کار این قرارگاه است و برنامه ریزی شده تا سه سال آینده هیچ روستایی در استان مشکل آب نداشته باشد.

هنری عنوان کرد: طرح آبرسانی طبس یک طرح نیمه تمام بود و از زمانی که تحویل سازمان بسیج داده شد اقدامات به صورت جهادی انجام و مردم امروز از این نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار