شش وزیر کابینه دولت سیزدهم رییس بانک مرکزی و علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان رئیسی را در سفر به چین همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور کشورمان فردا برای سفری سه روزه در پاسخ به دعوت رسمی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در راس هیئتی بلندپایه عازم این کشور خواهد شد.

امیرعبدالهیان وزیر خارجه، خاندوزی وزیر اقتصاد، بذرپاش وزیر راه، اوجی وزیر نفت، ساداتی‌نژاد وزیر کشاورزی، فاطمی‌امین وزیر صمت، فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و علی باقری مذاکره‌کننده ارشد کشورمان رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار خصوصی با شی جین پینگ انجام مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، امضای اسناد همکاری در حضور روسای جمهور همچنین شرکت در نشست مشترک تجار و فعالان اقتصادی دو کشور و دیدار با ایرانیان مقیم چین به همراه نشست و گفتگو با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چینی از برنامه‌های رئیسی در پکن به عنوان نخستین میهمان ارشد رئیس جمهور چین در سال نو چینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
چند سالی هست که مسافرت نرفتم ، خارج از کشور نمیخوام ، همین داخل کشور هم باشه یه کمی شاید حال و هوام عوض بشه ! هواپیما هم نمیخوام ، یه ماشین متوسط هم باشه .... البته با دلال بازی و کاهش عرضه و افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان مگه میتونم یه خودرو بخرم ! تازه بازم گرون و گرونتر میشه و انگارکسی هم نیست به داد مردم برسه .... هی ......
آخرین اخبار