استاندار امروز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان بر تعیین تکلیف تراکتور‌های بدون پلاک در استان توسط دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: با توجه به آغاز فعالیت کشت و کار کشاورزان مشکل تراکتور‌های بدون پلاک موجود در گیلان باید به زودی برطرف شود تا کشاورزان برای انجام فعالیت‌های خود با مشکل مواجه نشوند.

او افزود: این تراکتور‌ها برای خدمات بخش کشاورزی و تولید استفاده می‌شود به همین علت باید بلافاصله این تعداد از ماشین‌آلات کشاورزی که وارداتی هم هست، ساماندهی و مشکل تهیه سوخت آن‌ها مرتفع و نتیجه اقدامات اعلام شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: نه تنها تراکتورها، بلکه مشکل تهیه سوخت سایر خودرو‌های سبک و سنگین نیز باید حل شود، چون دارندگان این خودرو‌ها در حوزه تولید فعال هستند و اگر از سوخت آزاد استفاده کنند، هزینه‌های تولید افزایش می‌یابد.

عباسی با تأکید بر اینکه همه باید در راستای کاهش هزینه‌ها در بخش تولید تلاش کنیم تا مشکلات تولیدکنندگان به خصوص کشاورزان به حداقل برسد، گفت: مشکلات تراکتور‌های بدون پلاک برطرف و در جلسه آینده مشخص شود که چه تعداد از آنان پلاک‌دار شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.