معاون راهداری قم گفت: با توجه به بارش چشمگیر برف در محور‌های مواصلاتی قم با تلاش عوامل راهداری تمام جاده‌های استان باز است.

عباس شکوری،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به بارش چشمگیر برف گفت: بیشترین میزان بارش‌ها در محور‌های کوهستانی شهرستان کهک، بخش‌های سلفچگان، خلجستان و قاهان گزارش شده است.

 او با اشاره به آماده باش عامل راهداری افزود: ۸۰ نفر از عوامل راهداری با ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات به برف روبی و نمک پاشی مشغول هستند.

معاون راهداری قم از باز بودن همه محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از کیسه‌های مخلوط ماسه و نمک در سطح محور‌های استان قرار داده شده است تا در صورت لزوم مورد استفاده رانندگان قرار گیرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اشاره به لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ هنگام تردد در جاده‌های برف گیر استان گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده، عوامل پلیس راه از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در محور‌های برفگیر جلوگیری می‌کنند.

شکوری افزود: هموطنانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند پیش از حرکت، با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند تا از وضعیت محور‌ها و شرایط جوی حاکم بر راه‌ها مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار