حیدری گفت: شعار «استقلال» امام یعنی ملت ایران از نظر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی روی پای خودش باشد و وابستگی به اجنبی نداشته باشد

آیت الله محسن حیدری شنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرامام خمینی (ره) گفت: شعار «استقلال» امام یعنی ملت ایران از نظر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی روی پای خودش باشد و وابستگی به اجنبی نداشته باشد همچنین شعار «آزادی» امام برگرفته از کلام امیرالمومنین (ع) است که نه تنها آزادی ایران بلکه آزادی همه ملل جهان از اهداف انقلاب اسلامی بود.

او افزود: اهداف انقلاب به صورت نسبی و بسیار فراوان به بار نشسته و تحول عمیق ایران اسلامی در جهان پدیدار شده، همچنین به برکت انقلاب پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف علمی، نظامی و ... حاصل شده در حالی که تا قبل از انقلاب نام یک دانشمند ایرانی در بین برترین‌های جهان نبود.

آقای حیدری ادامه داد که ملت ایران یک عمر در راه خدا جهاد کرده و با دست خالی در مقابل تانک‌ها و توپ‌ها ایستادند و ده‌ها هزار نفر شهید را در راه حق تقدیم کردند. خداوند متعال به هر ملتی که جهاد می‌کند، راه‌های فتح قله‌های بلندتر را نشان می‌دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای خطاب به جوانان یادآور شد: جوانان بیکار باید مهارت یاد بگیرند و انتظار نداشته باشند همه بسر کار دولتی بروند. بالای ۹۰ درصد مردم در دنیا کار‌های آزاد، خدماتی، کشاورزی و صنعتی دارند و از این طریق اقتصاد کشورشان می‌چرخد؛ بنابراین جوانان ما نباید تنها به فکر استخدام دولتی باشند بلکه باید کار‌های تولیدی و مسمر ثمری انجام داد. وقتی تولید بالا رفت خود به خود مسئله گرانی حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.