حجت الاسلام آقاجانپور گفت : حضور پرشور و هم نوایی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، یادآور روز‌های تاریخی سال ۵۷ و فریاد آرمان خواهی آن روزهاست.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در آیین پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان ، با اشاره به مردم محوری انقلاب سالامی ایران گفت : نهضت اسلامی و حاکمیت دینی ایران با حضور مردم در جهان جلوه گری می کند و این حضور در بهمن ۱۴۰۱ یادآور روز‌های تاریخی سال ۵۷ و فریاد آرمان خواهی آن روزهاست.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌ی مسلح ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد تاکید کرد : ملت ما همان ملتی است که با تکیه بر ایمان، ۸ سال مقابل رژیم بعثی و متحدانش مقاومت کرد، با این تفاوت که امروز ما هواپیمای نظامی شناور، زیردریایی و موشک‌هایی تولید میکنیم که می تواند قلبشان را نشانه بگیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به جان فشانی آنها برای حفظ کیان اسلامی تصریح کرد:در سمنان که بیش از ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده به صراحت می‌گوییم با کوچک‌ترین غلط دشمن، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزرات دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد : ره آورد انقلاب اسلامی ایران استقلال سیاسی و اقتصادی کشورمان است و پیام شهیدان سردار سلیمانی و فخری زاده ها و ۳۰۰ هزار شهید دفاع مقدس که مقاومت را برگزیدند، این است که ملت بداند هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است.

برچسب ها: ۲۲ بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.