مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: نهمین پایگاه فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) در راستای توزیع عادلانه خدمات با پوشش ۶۰ هزار نفر به بهر برداری رسید.

امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد امروز در آیین افتتاح پایگاه شهری فوریت‌های پزشکی گفت: این پایگاه به عنوان چهارمین پایگاه شهری و نهمین پایگاه شهرستان در منطقه شرق این شهر با مشارکت سپاه شهدا و با توجه به نیاز شهرستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با افتتاح این پایگاه جمعیت بالغ بر ۶۰ هزار نفر این منطقه از نعمت فوریت‌های پزشکی و مراقبت‌های اوژانسی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: این پایگاه جزو مرکز فوریت‌های پزشکی مجهز شهرستان است که دارای یک آمبولانس و ۹ نفر پرسنل است بالغ بر یک میلیارد تومان برای فعال شدن آن هزینه شده است.

صادق امیری گفت: هدف از ایجاد پایگاه اورژانس شهری، کمک به مصدومان حوادث مختلف و انتقال سریع آنان به مراکز درمانی در کمترین زمان ممکن است.

وی اضافه کرد: مهاباد دارای ۴ پایگاه شهری که با توجه به اینکه پایگاه‌های ۲ و ۳ شهری در کنار هم هستند، نسبت به انتقال و توزیع مناسب خدمات اقدام خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.