استاندار قزوین خطاب به دشمنان گفت: کاش شما این ملت را بشناسید و از رفتار‌های هوشمندانه آنان درس بگیرید.

محمد مهدی علایی استاندار در آئین سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: پس از ۴۴ سال از شکل گیری انقلاب اسلامی حضور مردم در تمامی عرصه‌ها باشکوه‌تر از گذشته همچنان امتداد دارد.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال، اما قدری متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، ما در چند ماه اخیر یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان را با لطف الهی و هوشیاری مردم پشت سر گذاشتیم، توطئه‌ای که هرچند برای کشور هزینه داشت، اما می‌توان تبیین گری را یکی از مهمترین دستاورد‌های آن دانست.

استاندار قزوین اضافه کرد: باید اذعان کرد هدف دشمن تنها جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه بزرگی و عظمت جغرافیایی ایران است که مانعی برای نفوذ و قدرت نمایی آن‌ها در منطقه محسوب می‌شود.

وی یکی دیگر از دستاورد‌های وقایع اخیر را روشنگری دانست و گفت: اتفاقات گذشته آزمونی بود برای همه دلسوزان و مدیران که با هوشیاری و بصیرت توانستند از آن بیرون بیایند.

اعلایی اظهار کرد: استکبار جهانی با هماهنگی‌هایی که داشتند همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از منافقین و کومله گرفته تا از همجنس بازان، تجزیه طلبان و سرویس‌های اطلاعاتی را کنار هم جمع کردند تا به ایران ضربه بزنند.

استاندار قزوین افرود: حتی آن‌ها برای اینکه رهبر مدنی داشته باشند پسر خوشگذران و عیاش شاه را به عنوان وکیل معرفی کردند، فردی که با پول‌های دزدی ملت ایران در خارج عیاشی می‌کند، اما باید پرسید چطور می‌تواند وکیل باشد

وی همچنین اظهار کرد: پدر و پدربزرگ این فرد که تجربه بیشتری هم از او هم داشتند نتوانستند در استقلال کشور و ایستادگی در برابر قدرت‌های جهانی موفق باشند، آن وقت برخی چه انتظاری از این فرد دارند.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی از رفراندوم سخن می‌گویند در حالی که نمی‌دانند حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و ۱۳ آبان یک رفراندوم اساسی ملت ایران است که به صورت مستمر در سال‌های سال به وقوع می‌پیوندد.

استاندار قزوین گفت: ملت ایران همان ملت سال ۵۷ است، همان ملتی که در مراسم تشییع شهید سلیمانی با حضور حماسی با شکوه خود حماسه آفریدند، همان ملتی که فریاد زدن «نه بزرگ» به دشمنان داخلی و خارجی در زبان آن‌ها همواره جاری است.

اعلایی همچنین اضافه کرد: ملت ایران همان میلیون‌ها نفری هستند که در دمای زیر صفر با در نظر گرفتن مسائل و مشکلاتی که بخشی از آن‌ها نیز ناشی از تحریم‌ها و کم بینی‌های دشمنان است همیشه پای حمایت از آرمان‌ها و انقلاب و نظام خود حضور دارند.

وی خطاب به دشمنان گفت: کاش شما این ملت را بشناسید و از رفتار‌های هوشمندانه آنان درس بگیرید.

استاندار قزوین دربخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در استان قزوین از آغاز دولت سیزدهم حضور رئیس جمهور در استان بود، حضوری با خیر و برکت که اعتباراتی در حد ۱۰ سال را برای یک دوره سه ساله در استان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: عمده‌ترین مشکل استان در زمینه زیرساخت‌های درمانی است که اولین اقدام موثر ما به جریان انداختن پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی با تخصیص هزار میلیارد تومان اعتبار بود که این کار محقق شد و کار ساخت این پروژه بزرگ درمانی با سرعت در حال پیگیری است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: با اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری همه پروژه‌های عمرانی در حوزه درمانی به جریان افتاده است.

وی با اشاره به پروژه‌های آبرسانی نیز اظهار کرد: پروژه بزرگ انتقال آب به شهرستان آبیک در نیمه اول سال جاری با تخصیص اعتبار ویژه محقق شد، عملیات انتقال آب شرق قزوین نیز آغاز شد و مطالعات لازم برای انتقال آب از الموت رود به قزوین نیز در حال پیگیری است.

وی همچنین اظهار کرد: مشکل ۹۶ روستای استان که با تنش آبی روبرو بودند نیز با احداث پنج مجتمع آبرسانی حل شد.

استاندار قزوین ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری نیز مشکل چندین ساله ساخت و ساز در بافت تاریخی با افزایش تراکم توجیه شد و طرح تکمیل ساماندهی دولتخانه صفوی نیز پس از چندسال وقفه در حال انجام است

وی همچنین خاطرنشان کرد: مراحل تبدیل فرودگاه کشاورزی قزوین به فرودگاه باری و مسافربری نیز بعد از سفر رییس‌جمهور به استان در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.