رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش بزرگ مردمی ایران و حاصل ۴۴ سال مبارزه با آمریکا و دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان، روز شنبه به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام گفت: اروپا و آمریکا در ماه‌های اخیر سعی گسترده‌ای در ایجاد آشوب و فتنه در ایران اسلامی کردند، اما جریانات معاندان با درایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و اکنون خود اروپا به طور گسترده درگیر آشوب، فتنه و جنگ شده است.

حاجی بابایی اظهار داشت: آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می‌شناسند و به درستی می‌دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند و از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده اند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش بزرگ مردمی ایران و حاصل ۴۴ سال مبارزه با آمریکا و دفاع از ارزش‌های انقلاب است، مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستون خیمه تحریم‌ها و ایران ستیزی آمریکا را شکسته اند.

حاجی بابایی ادامه داد: مردم ایران حرف خود را در قالب راهپیمایی به دنیا زدند، هرچند آمریکا تلاش گسترده‌ای دارد تا روی ملت ایران اثر بگذارند، اما مردم ایران ثابت کردند ایران، انقلاب، رهبری و نظام خود را دوست دارند.

وی یادآور شد: هرچند مردم نسبت به وجود مشکلات عدیده جامعه معترض و نسبت به رفع آن‌ها مطالبه گر هستند و سختی و فشار اقتصادی و عملکرد نامطلوب برخی مسوولان را تحمل می‌کنند، اما با این وجود هیچگاه از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام عقب نشینی نکرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران با پیروی از رهنمون‌های روشنگرانه رهبر انقلاب در برابر دشمنی‌ها ایستاده و مقام معظم رهبری هم با پشتوانه همین مردم در برابر فشار‌های داخلی و خارجی کشور را مدبرانه مدیریت کرده است.

حاجی بابایی با بیان اینکه در طول تاریخ نظیر مردم ایران در دنیا وجود نداشته است، افزود: این مردم در برابر همه دنیا به فضل خداوند ایستاده اند و فریب شعار‌ها و تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی استکبار را نمی‌خوردند، چراکه به فراست دریافته اند آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشور‌های مرتجع عرب منطقه حامی آن‌ها نیستند و هدف این رژیم‌های زیاده خواه استیلا بر ایران و غارت سرمایه‌های کشور است.

وی تاکید کرد: مردم ایران از حضور و چنبره آمریکا بر منطقه آگاهند، چراکه هدف آمریکا در تنگنا قرار دادن مردم و مجازات آن‌ها به جرم حمایت از انقلاب و رهبری و پایبندی به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدگاه آمریکا، غیرآمریکایی‌ها از جمله ایران شهروند درجه ۲ جهان و آمریکایی‌ها شهروندان درجه یک دنیا هستند، گفت: آمریکایی‌ها هیچ مزیت و برتری بر ملت ایران ندارند و استقامت مردم در برابر خوی استعمارگری موجب عصبانیت و خشم آن‌ها و هم‌پیمانانش شده است.

حاجی بابایی اظهار داشت: فتنه، آشوب، تهدید، تحریم و ترور آمریکایی‌ها و حامیانش به جایی نرسیده و عشق متقابل مردم و رهبری این انقلاب و نظام را بیمه کرده است، در اغتشاشات اخیر عدم همراهی توده مردم با آشوب گران، دلسوزی و درایت رهبری ماجرای فتنه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم توسط رسانه‌ها و تبلیغات معاندان بین مردم، رهبری، مسوولان و نسل جدید فاصله و اختلاف ایجاد شود، یادآور شد: آمریکا در ظاهر به اسم حمایت از مردم ایران، اما با تحریم نیاز‌های مهم مردم به ویژه اقلام دارویی، ملت ما را در فشار و تنگنا قرار داده است تا شاید با این دستاویز مردم را از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام دور کند، اما این رفتار‌های خصمانه و بدور از انسانیت و شکست خورده آنان نیز خللی در اراده مردم ایران وارد نمی‌آوردد.

سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام تاکید کرد: باوجود سختی‌ها و موانع، اما دولت سیزدهم موفق شد برای اولین بار در سال جاری منابع بودجه را تامین و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه را در دی ماه صادر کند و هفت میلیارد دلار فرآورده نفتی را از فروردین تا دی ماه صادر کند و با تصویب مجلس دارو بیماران خاص و صعب العلاج نیز با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان بیمه شده است.

حاجی بابایی ادامه داد: باوجود سختی‌ها و مشکلات، تلاش و همت دولت عبور از شرایط دشوار کنونی و بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش معضل بیکاری است، مسوولان باید موانع و چالش را برای مردم به طور شفاف تشریح و شرایط زندگی مسوولان و خدمتگذاران باید همسنگ زندکی مردم عادی باشد، هرچند در بین مسوولان افراد نفوذی و ناخلف ثروت اندوز هم وجود دارد، اما قاطبه مسوولان صادقانه و خالصانه خدمتگذار مردم و از جنس آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد بین لایه‌های جامعه ایران اسلامی شکاف ایجاد کند، اضافه کرد:  مردم به کرات ثابت کرده اند حرف نهایی را آن‌ها می‌زنند و در برابر ناملایمات و حوادث همواره یک صدا و همراه هستند و از انقلاب خود دفاع می‌کنند، امروز نیز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم جای جای ایران بار دیگر یکپارچه و متحد به پا خواسته است تا بگوید ایران متعلق به این ملت است و اجاره دخالت بیگانگان و دشمنان را نخواهد داد.

وی اظهار داشت: هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با ایران را ندارد و امنیت کنونی ایران حاصل تلاش و ممارست شبانه روزی نیرو‌های امنیتی، نظامی و اطلاعاتی است که کوچکترین تحرکات دشمنان را رصد، پابش و آنالیز می‌کنند تا امنیت پایدار این کشور تامین شود.

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.