سردار فلاح زاده گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب ۵۷ اسلام را زنده کرد.

سرداد محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به افتخارات مردم یزد در عرصه‌های عمرانی و اقتصادی، تولید ثروت گفت: خواهران باحجاب و با عفاف استان یزد که مجری احکام نورانی و ارزش‌های والای فرهنگ غنی اهل بیت و زهرای مرضیه بودند و هستند، مشت محکمی به دهان دشمنان در عرصه شبیخون و ناتوی فرهنگی زدند.

او ادامه داد: مردم یزد در نا آرامی‌ها اخیر تمام توطئه‌های دشمنان را در جنگ ترکیبی ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه از روحانیون، اساتید دانشگاه، معلمان، بازاریان و صنعت گران، اصحاب رسانه، دانشجویان دانش آموزان، کشاورزان و خانواده معزز شهدا و ایثار گران سپاهیان و نیرو‌های انتظامی، نماینده ولی فقیه و استاندار یزد تشکر کرد و گفت: برای نوجوانان و جوانان گریزی به تاریخ می‌زنم تا ارزش‌های انقلاب را بهتر متوجه شوند.

فلاح زاده افزود: از زمان تنها گذاشتن حضرت علی (ع) در کوفه و امام حسن (ع) و شهادت امام حسین (ع) در کربلا و اسارت گرفتن خاندان اهل بیت، بنی امیه و بنی عباس بر اسلام حاکم شدند.

او در ادامه بیان کرد: از آن زمان اسلام خشونت، کفر، دروغ و کذب، وهابیت و پادشاهان پلید، اسلام آمریکایی را گسترش دادند تا امام آمد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد:، اما خمینی (ره) با توکل بر خدا قیامش را شروع کرد و با اتکا و بها دادن به مردم، شاه را سرنگون کرد و با توکل به خدا، توان فکری و تحرک مردم، ۸ سال دفاع مقدس را اداره کرد و سازندگی و پیشرفت کشور را رغم زد.

او خاطر نشان کرد: پس از امام جانشین برحق امام، رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای توطئه‌های دشمنان را با توکل بر خدا و کمک مردم یکی پس از دیگری خنثی کردند و اسلام تکفیری را کنار زدند و اسلام ناب محمدی، اسلام محبت و صداقت و شجاعت را جایگزین کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به مراسم تشییع امام راحل اشاره کرد و گفت: آیت الله گلپایگانی در این مراسم گفتند امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد.

او با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی با انقلاب آمد و به وسیله امام احیا شد، اظهار داشت: سازندگی و پیشرفت کشور با رهبری امام و یاری مردم آغاز شد و جانشین ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم توطئه‌ها را با کمک مردم خنثی کرد.

فلاح زاده ادامه داد: خدمت اول امام خمینی(ره) به اسلام و خدمت دوم هم به شیعه بود. اگر شیعیان در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، کشمیر، هند و آفریقا سربلند و با عزت در برابر دنیای کفر و ظلم ایستاده اند، به دلیل خدمت امام به تشیع است.

او حضور ۱۵ میلیون شیعه در نیجریه را حاصل دیدار نیم ساعته شیخ زکزاکی با امام عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که به دروغ از ایران و ملی گرایی دم زده و مدعی وطن پرستی هستند، چرا در طول دوره قاجاریه و حکومت ننگین پهلوی و رضاخان قلدر و پسر بی عرضه اش محمدرضا کاری نکردند؟

جانشین فرمانده نیروی قدس با بیان اینکه از دوران هخامنشیان تا پهلوی فقط ۱۵ سد ساخته شد، تصریح کرد: آنان ارز و دلار مملکت را بردند و به جای آن فقط چند تا سد ساختند، اما هم اکنون رتبه سوم را در صنعت سدسازی کسب کرده ایم.

او ادامه داد: ما روزی یک مهندس باتجربه برای ساخت سد کرخه نداشتیم، اما هم اکنون بیش از ۱۰۰ سد ساخته شده و بیش از ۱۰۰ سد در حال ساخت است.

فلاح زاده خاطرنشان ساخت: ایران به برکت اسلام و رهبری حکیمانه، ولی فقیه، رتبه شانزدهم پیشرفت علمی، رتبه هشتم علم پزشکی، رتبه هشتم دانش هسته ای، رتبه یازدهم دانش هوا و فضا، رتبه چهارم تولید کاشی و سرامیک، رتبه سوم تولید شیشه، رتبه هفتم تولید سیمان، رتبه دهم تولید فولاد، رتبه سیزدهم نانوتکنولوژی و رتبه پانزدهم تولیدات صنعتی را در جهان کسب کرده است.

او گفت: ما در دوران پهلوی فقط ظرفیت ۱۵۳ هزار دانشجو را داشتیم، اما با راه اندازی نهضت سوادآموزی و توسعه کمی و کیفی وزارت آموزش و پرورش و توسعه دانشگاه‌هاف ظرفیت سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانشجو داریم.

فلاح زاده با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن علیه ایران و مقاومت ملت افزود: صدام در بازجویی اعلام کرد که اگر ارتش شاه مقابل من بود یکماهه سراسر ایران را فتح می‌کردم. این جنگ با حضور و حمایت مستقیم ۱۴ کشور علیه ایران راه افتاد و سپسس سه جنگ را در اطراف ایران راه انداختند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند.

او تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی را توطئه دیگر دشمن علیه ایران برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون نیز جنگ شناختی و ترکیبی را راه انداختند، اما ملت غیور اسلامی به ندای آنان پاسخ نداده و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و تأکید کردند که «خدا، قرآن، خمینی» شعار ملی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: انقلاب با وجود همه سنگ اندازی‌ها و دشمنی‌ها به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنان پیشتاز و رو به توسعه و پیشرفت است. حاج قاسم با توکل بر خدا و بکارگیری مردم و استفاده از توان مردمی کشور‌های منطقه به مصاف آمریکا رفت، چرا که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری، سازمان نیابتی آمریکای جلاد و جنایتکار هستند.

فلاح زاده بیان داشت: در زمینه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد، اما با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) و استفاده از توان مردم از این مرحله عبور خواهیم کرد. دشمنان بدانند راه شهدا را ادامه می‌دهیم و از انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نمی‌آییم.

او خطاب به جوانان گفت: اگر می‌خواهید تاریخ و حکومت پادشاهان پلید خصوصا پهلوی را بیشتر بدانید خاطرات آنان را مطالعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.