رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

ایران در عرصه موشکی و پهپاد در جهان سرآمد شد

حجت‌الاسلام و المسملین علی سعیدی در ساری گفت: ایران اکنون در عرصه موشکی و پهپادی در جهان سرآمد شده است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری گفت: خیز رژیم صهیونستی از نیل تا فرات و غارت سرمایه کشور‌های منطقه از سیاست‌های آمریکا و کشورهای اروپایی بود اما پیروزی انقلاب اسلامی این نقشه‌ها را نقش بر آب کرد.

او افزود: اسرائیل قبل از انقلاب هر حرکتی که در منطقه می‌خواست انجام دهد موفق می‌شد اما بعد از انقلاب در چهاردیواری که خودش برای خود ایجاد کرده محبوس شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان اکنون تکامل‌ترین و پیشرفته‌ترین جنگ را علیه ایران بکار گرفته است، ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر بدنبال شکستن اقتدار، انسجام ملی، مقابله با اسلام و شکستن امنیت ایران بود.

حجت‌الاسلام و المسملین علی سعیدی گفت: دشمن به طور جدی دنبال براندازی، تجزیه کشور و متوقف کردن اقتدار هسته‌ای ایران بود

او با بیان اینکه ایران بار‌ها گفته است بمب اتم در دکترین دفاعی و نظامی ما جایی ندارد، افزود: کسی که توان ۶۰ درصد غنی سازی دارد برای ۹۲ درصد هم فاصله چندانی ندارد اما دست یابی به بمب اتم در دکترین ما جایی ندارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: اقتدار منطقه‌ای ایران و ماهیت استکبار ستیزی معجزه آفریده است و مبارزات فلسطینیان علیه رژیم صهونیستی و مبارزات مردم یمن نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسملین علی سعیدی با بیان اینکه القای ناکارآمدی حکومت و متوقف کردن حرکت علمی کشور از دیگر اهداف ایجاد اغتشاشات اخیر بود، گفت: اقتدار دفاعی ایران اکنون بگونه‌ای است که وقتی اروپا نمی‌تواند بحران اوکراین را حل کند ایران را متهم به ارسال پهپاد می‌کند.

اقتدار کامل دفاعی و سیاسی ایران
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ایران اکنون از اقتدار کامل سیاسی و ملی برخوردار است، گفت: انگلستان کشتی ایران را مصادره می‌کند و ما نیز در کمال قدرت کشتی آن‌ها را مصادره می‌کنیم.

حجت الاسلام سعیدی افزود: اقتدار دو رکن نیروی بومی و سلاح بومی دارد و هر دو عنصر اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

او ادامه داد: تقابل بین حق و باطل هیچگاه تمام نمی‌شود،اما استقامت در چارچوب اصول و مبانی مسئله مهمی است که ملت ایران پس از انقلاب به آن دست یافته است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اکنون سه راه پیش روی مردم ایران است جنگ با آمریکا، تسلیم مقابل دشمن یا ایستادگی و مقاومت که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ایران بجز مقاومت فعال راهبرد دیگری ندارد.

حجت الاسلام سعیدی افزود: آمریکا اکنون در دوران افول است و شرایط مناسبی ندارد و مردم بدانند که مقاومت جواب داده است.

او تعامل با شرق را مسئله مهمی دانست و گفت: دولت قبلی سیاست غلطی را دنبال می‌کرد و دولت سیزدهم تعامل در عرصه دیپلماسی را مدنظر قرار داده است.

لزوم تلاش بیشتر مسئولان به حل مشکلات
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دولت سیزدهم می‌خواهد آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را پیاده کند به همین دلیل حمایت از دولت برای حل مشکلات مهم است.

او بر تلاش بیشتر دولت برای حل مشکلات مردم تاکید و افزود: دولت برای ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
بله حاج آقا