قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس

در پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس،قطعنامه‌ای در هشت بند قرائت شد.

در پایان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس، قطعنامه‌ای در هشت بند قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: ما ملت ولایتمدار، ولایت فقیه بزرگترین میراث گرانبهای امام خمینی (ره) را رکن انقلاب اسلامی و ضامن ثبات و تعالی نظام جمهوری اسلامی دانسته و کوثر وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ برای جهان اسلام می‌دانیم و اعلام می‌کنیم که یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی همه قشرها، اقوام و ادیان کشور وظیفه شرعی و انقلابی و مهم‌ترین راهبرد برای شکست دشمن است.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: ما ملت حق شناس، رویکرد رهبر حکیم انقلاب اسلامی که از ابتدای فتنه سیاه، حساب افراد فریب خورده و هیجان زده را از سازمان دهندگان آشوب و اغتشاش جدا دانستند و اکنون نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره پیامبران و ائمه و از موضع قدرت نظام اسلامی، با عفو و تخفیف مجازات جمع زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کرده و جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز خویش را به نمایش گذاشتند، ارج می‌نهیم.

در ادامه این قطعنامه آمده است؛ ما ملت ولایت مدار ایران اسلامی احترام به قانون حجاب و رعایت پوشش مناسب را موجب امنیت روانی و اجتماعی جامعه و استحکام خانواده دانسته و جنگ ترکیبیِ پیچیده استکبار و استفاده از امپراتوری رسانه‌ای خود برای کمرنگ کردن عناصر ماندگاری انقلاب، تشکیک در مبانی اعتقادی، وارونه سازی حقایق، ایجاد ناامیدی و دو قطبی سازی، را از راهبرد‌های دشمن می دانیم.

در بخش دیگری از این قطعنامه به کشور‌های اروپایی در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده شده و از دولت نیز خواسته شده است که با اتخاذ تدابیر مناسب و اقدامات اساسی، تنگنا‌ها و فشار‌های معیشتی مردم را رفع کند.

در این قطعنامه آمده است؛ ما ملت بصیر و انقلابی ضمن اعلام حقانیت جبهه مقاومت و لزوم دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و یمن بر تقویت عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی تاکید می‌نماییم.

در پایان قطعنامه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان شهرستان خوی، حادثه تلخ و مصیبت بار وقوع زمین لرزه در دو کشور همسایه را به مردم ترکیه و سوریه تسلیت گفته و از تمام ملت‌ها و دولت‌ها بخصوص کشور‌های اسلامی می‌خواهیم با امداد و کمک از آلام و درد آن‌ها کاسته و وظیفه انسانی و اسلامی خویش را ادا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.