هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال-پیکان؛ شاگردان ساپینتو به دنبال چهارمین برد متوالی

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در نخستین بازی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه  در  ورزشگاه خالی از تماشاگر  به مصاف یکدیگر می‌روند.

لیگ برتر فوتبال با برگزاری بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال روز یکشنبه وارد هفته بیستم می‌شود و مابقی مسابقات در روز‌های دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.

پیکان- استقلال/ روز یکشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان که در هفته‌های گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان حریفان خود در لیگ برتر فوتبال بودند این هفته قرار است در ورزشگاه پاس قوامین میزبان تیم استقلال باشند. البته این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

خودروسازان هفته گذشته برابر تیم نساجی به تساوی یک بر یک دست یافتند و با ۲۱ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شاگردان مجتبی حسینی  ۳ هفته است، نباختند و آن‌ها می‌خواهند با برتری برابر استقلال  روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و علاوه بر این، رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

تیم پیکان با ۹ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد و بعید است این تیم جوان  بتواند حریف تیم پرمهره استقلال شود.

در آن طرف، تیم استقلال هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم  ته جدولی نفت مسجد سلیمان ۳۶ امتیازی شد و رقابت تنگاتنگی با تیم  پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به قهرمانی دارد.

آبی پوشان پایتخت در ۳ هفته گذشته ۱۰ گل به ثمر رساندند تا نشان بدهند که خط حمله زهرداری دارند که مهارش برای هر تیمی دشوار است. آن‌ها می‌خواهند با برد برابر پیکان چهارمین پیروزی  متوالی خود را به دست آورند تا همچنان در تعقیب تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بمانند.

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال مصدومیتش بهبود یافته است و به ترکیب تیم برمی گردد و خیال آبی پوشان با حضور این گلر درون دروازه راحت می‌شود.

رشید مظاهری دروازه بان سابق استقلال هم به تیم پیکان پیوسته است و او انگیزه زیادی برای رویارویی برابر تیم سابق خود دارد.

علاوه بر این، تمیروف مهاجم سابق پرسپولیس هم هفته گذشته برای پیکان گلزنی کرد و باید دید او می‌تواند به استقلال گل بزند تا مشکل گلزنی تیمش را تا حدودی برطرف کند.

دانیال جهانبخش و ابراهیم صالحی دچار مصدومیت هستند و مشخص نیست که بتوانند برای پیکان بازی کنند و سامان فلاح هم به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی حساس و مهم نیست.

برنامه بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

  دوشنبه ۲۴ بهمن

تراکتور تبریز- آلومینیوم  اراک - ساعت ۱۵- ورزشگاه  شهید سردار سلیمانی تبریز

ملوان انزلی- گل گهر سیرجان  - ساعت ۱۵- ورزشگاه  تختی انزلی

پرسپولیس- هوادار تهران - ساعت ۱۷- ورزشگاه آزادی تهران

مس رفسنجان- فولاد خوزستان- ساعت ۱۷- ورزشگاه  شهدای مس رفسنجان

سه‌شنبه ۲۵ بهمن

مس کرمان - نساجی مازندران - ساعت ۱۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

نفت مسجدسلیمان - صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

فولاد مبارکه سپاهان - ذوب‌آهن اصفهان - ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۵:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
فردا دربازی استقلال وپیکان.داورحتما پنالتی میگیره.مگراینکه حواسش توبازی نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
فوتبال برتر قبلنش چی بود که حالا بشینی بدون تماشگرش ببینی ☹☹ اه اه اوضاع اقتصادی همچی رو نابود کردید دلم خوش نود صدای عادل بود اونم گرفتید
آخرین اخبار