آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مردم استان بوشهر در کمک به نیازمندان پیشتاز هستند و شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی نسبت به سال‌های قبل هستیم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار کرد:  مردم خیر استان بوشهر در سال گذشته ۲۳۹ میلیارد تومان و در ۱۰ ماه امسال هم ۳۰۹ میلیارد تومان برای کمک‌رسانی به مردم محروم و نیازمند به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کردند.

او با سپاسگزاری از مردم استان بوشهر در کمک‌رسانی به نیازمندان خاطر نشان کرد: متأسفانه اکنون ۴۴ هزار و ۹۱۷ خانوار با جمعیت ۹۳ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که مسئولان باید در این راستا برای توانمندسازی این خانواده‌ها تلاش جهادی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه افراد نیازمند و محروم باید غنی و توانمند شوند افزود: داشتن درآمد پایدار و خودکفایی اقتصادی یکی از ضروریات در این خانواده‌ها است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با تأکید بر بازارسازی و بازاریابی برای ارائه محصولات تولیدی مشاغل خرد و خانگی افزود: رفع فقر و محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان رسالت همگانی به ویژه مسئولان است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته است تصریح کرد: اشتغال جوانان، توجه به نیروهای بومی، تهیه مسکن، تسهیل در امر ازدواج، نهادینه شدن فرهنگ دینی، خدمتگزاری به مردم باید در سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

او، مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و بیان کرد: عقلانیت مدیریتی به معنای مردم‌داری است و مردم مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

صفایی بوشهری، فلسفه وجود مدیران را خدمت به مردم دانست و تأکید کرد: مسئولان با تمام وجود به ویژه اموری که در اولویت است باید خدمتگزار مردم باشند. اشتغال، کنترل تورم و گرانی قیمت‌ها، ایجاد مسکن، تسهیل در امر ازدواج و خدمتگزاری همه جانبه به مردم باید سرلوحه برنامه‌های مسئولان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.