آیت الله ناصری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نا امید و مایوس می‌شوند.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در جشن بزرگ انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با حضور پرشور مردم در صحنه نا امید و مایوس می‌شوند. 

آیت الله ناصری افزود: انقلاب اسلامی طلوع نور الهی بود و این انقلاب با زحمات و خون‌های زیادی به دست آمده و ما باید قدردان آن باشیم.

خطیب نماز جمعه یزد یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بردگی آمریکا و اسرائیل رهایی پیدا کردیم.

او یادآور شد: شاه اراده‌ای از خودش نداشت و حاکمیت طاغوت بر مردم حکم فرما بود و امام خمینی (ره) با رهبری مدبرانه خود و پشتوانه مردم حکومت طاغوت را از بین برد.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی وآزادی محکومان یاد آور شد: مدیریت ایشان در آشوب‌های اخیر عالمانه و پدرانه بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر صبر و مقاومت در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم یادآور شد: رمز پیروزی ملت ایران وحدت و یکپارچگی است.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

آیت الله ناصری افزود: اگر در کار‌ها خدا را مد نظر قرار ندهیم، خودمان ضرر خواهیم کرد و افرادی که به غیر خدا توجه داشته باشند خسارت می‌بینند.

او فلسفه بعثت پیامبران را توجه مردم به خداوند و اجتناب از طاغوت دانست و عنوان کرد:امام خمینی (ره) با پیروی از ائمه معصومین (ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.