نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کنند.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز ۲۲ بهمن روز تجلی میثاق ملت با امامشان است و اگرچه دشمنان تلاش می‌کنند روحیه یاس و ناامیدی ایجاد کنند، اما بدانند این ملت راهش راه سردار دل‌ها است.

سنگدوینی دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این باره گفت: من از مردم استان گلستان برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم این ۲۲ بهمن را متفاوت‌تر از سایر ۲۲ بهمن‌ها بینند.

او افزود: مردم ما هوشیار هستند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک راهپیمایی باشکوه را رقم می‌زنند.

نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم گفت: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تجلی یک ایران قوی در نگاه جهانیان خواهد بود و در این روز مردم با مشت‌های گره کرده بر دهان آمریکا و اتحادیه اروپا که برای کشورمان نسخه پیچی می‌کنند خواهند زد.

او افزود: مردم با حضور گسترده خود به دشمن نشان خواهند داد تحریم‌های اقتصادی تاثیری در اراده مردم ایران ندارد.

ایری نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در راستای مقاومت و پایداری نظام و جهت مقابله با استکبار جهانی از همه مردم دعوت می‌کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با حضور و مشارکت حداکثری خود وفاداری به نظام و انقلاب را ثابت خواهیم کرد.

کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۲ بهمن امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده خود در راهپیمایی جشن خواهیم گرفت.

آریان پور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای چهل و چهارمین بار بیعت خود را با امام امت، رهبر معظم انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.