معاون فنی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مجموعه هنرستان کار و دانش در شهرستان مرزی میرجاوه که افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، به همت یکی از خیرین نیک اندیش و به صورت تمام خیّری احداث شده است.

  مجید عبداللهی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، با اشاره به ساخت چندین مدرسه از سوی خیّر بزرگوار جناب آقای انواری، اظهار کرد: امیدواریم مدارس خیّر ساز مروج تفکر خیّری در جامعه و فضای آموزشی ما باشند.

وی ادامه داد: خیّرین گرانقدر یکی از بزرگترین ظرفیت ها در نظام تعلیم و تربیت هستند که با دولت همراه شده و در این مسیر گام های بلندی را برداشته اند.

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس بیان کرد: مجموعه دولت هم خود با حمایت های لازم در بودجه سالانه و ردیف های خاص سعی داشته و دارد که علاوه بر انجام تعهدات خودش در مدارس خیّرساز، اعتبارات لازم را جهت افزایش سرانه فضاهای آموزشی تخصیص دهد که سرانه فضاهای آموزشی این استان از 3/3 متر مربع به 8/ 3 ارتقاء پیدا کرده است.

وی همچنان ابراز امیدواری کرد که با ردیف بودجه ای طرح ایجاد و سایر ردیف های اعتباری بتوانیم افزایش سرانه فضاهای آموزشی استان را تا متوسط کشور و سرانه استاندارد به نتیجه برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: این هنرستان به نام حضرت امام خمینی (ره) است که با مشارکت خیر نیکوکار جناب آقای انواری و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و این اداره کل احداث و تجهیز شده است.

میثم لک زایی افزود: این مجموعه دارای 6 کلاس درس، کارگاه های مکانیک، برق، کامپوتر، نمازخانه مستقل، سالن ورزشی، سرایداری با زیربنایی بالغ بر 2 هزار و 400 متر مربع است و 120 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آن هزینه شده است.

گفتنی است این هنرستان با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، اعضای هیأت امنای کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)، مردم و دانش آموزان افتتاح و به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار