نمایش فیلم‌های فارابی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سانس‌های متعددی از دهمین روز این رویداد ادامه می‌یابد.

در دهمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، آثار فارابی در ۲۲ پردیس سینمایی و سالن شهر تهران به نمایش درمی آید. برنامه نمایش فیلم‌های فارابی در روز جمعه ۲۱ بهمن ماه در سینما‌های مردمی تعیین شده توسط ستاد برگزاری این رویداد به شرح زیر اعلام می‌شود:

فیلم سینمایی «شماره ۱۰» در سانس ۱۷:۰۰، «کت‌چرمی» در سانس ۱۹:۳۰ و «هوک» در سانس ۱۹:۰۰ در پردیس سینمایی آزادی، «روایت ناتمام سیما» در سانس ۲۰:۰۰ در پردیس سینمایی شهرک و «بعد از رفتن» در سانس ۱۵:۰۰ در سینما تماشا، «کت‌چرمی» در سانس ۱۵:۰۰ در سینما تیراژه ۲، «روایت ناتمام سیما» در سانس ۱۵:۰۰ و «هوک» در سانس ۲۰:۰۰ در سینما جوان، «هوک» در سانس ۱۵:۰۰ در پردیس سینمایی صبامال، «بعد از رفتن» در سانس ۱۷:۳۰ در سینما فرهنگ، «روایت ناتمام سیما» در سانس ۱۷:۳۰، «شماره ۱۰» در سانس ۲۲:۳۰، «جنگل پرتقال» در سانس ۱۴:۳۰ و «بعد از رفتن» در سانس ۲۲:۰۰ در پردیس سینمایی کوروش اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «هوک» در سانس ۲۰:۰۰ در پردیس سینمایی کیان، «روایت ناتمام سیما» در سانس ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی گالریا، «هوک» در سانس ۲۲:۳۰، «شماره ۱۰» در سانس ۱۷:۰۰ و «کت‌چرمی» در سانس ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی مگامال به روی پرده خواهد رفت.

فیلم «هوک» در سانس ۲۰:۰۰ در سینما شمیران سنتر و «بعد از رفتن» در سانس ۱۵:۰۰ در پردیس سینمایی هدیش مال برای مخاطبان اکران خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار