معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: رویداد محوری می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه گردشگری استان داشته باشد.

کیومرث حبیبی با حضور در غرفه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران ضمن دیدار و گفتگو با هنرمندان و فعالان بخش خصوصی، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و گفت: کردستان با وجود ظرفیت‌های بی‌بدیل طبیعی و تاریخی، دارای میراثی ناملموس برپایه هویت فرهنگی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه فعال شدن ظرفیت‌های این منطقه می‌تواند موتور محرکه توسعه کردستان باشد، افزود: باید با تعریف رویداد‌های گردشگری، علاوه بر به نمایش گذاشتن آئین‌ها و آداب و رسوممان در راستای جذب و توسعه توریسم، گام‌های اساسی برداریم.

او ضمن تقدیر از حضور کردستان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران، عنوان کرد: غرفه استان کردستان در این نمایشگاه توانسته است هم در حوزه گردشگری و هم در حوزه صنایع دستی ظرفیت‌های استان را به خوبی معرفی کند.

حبیبی با بیان اینکه خوشبختانه همکاری بسیار خوبی میان بخش‌های خصوصی و دولتی در این رویداد فرهنگی برقرار است، امیدواریم این تعاملات زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های بیشتر برای رونق گردشگری استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار