مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان گفت: ۵ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک و ناحیه صنعتی این شهرستان با اعتبار بیش از ۲۳۷ میلیارد ریال در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

سلیمانی مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان  با اشاره به افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در نهمین روز دهه فجر، گفت: پروژه اجرای شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی این شهرستان یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان بیان کرد: اجرای رمپ ورودی و خروجی به طول حدود ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی دامغان از دیگر پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که هم‌زمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان افتتاح شد.

وی دامغان خاطرنشان کرد: اجرای جدول به طول ۱۶ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

سلیمانی ادامه داد: شبکه گاز با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر امسال افتتاح شد.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار