مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پست برق شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا باحضور مقامات کشوری و استانی بهره برداری شد.

  علیرضا راشکی  در مراسم افتتاح پست برق شهرک صنعتی کامبوزیا اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین، شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و شرکت سهامی برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان مقرر شده بود بار شهرک صنعتی کامبوزیا به صورت اختصاصی به میزان ۴۰ مگا وات از طریق پست ۶۳ ولتی که در کنار پست ۲۳۰ کیلو ولتی احداث شده بود تامین شود.

وی افزود: برای این طرح ۶۳.۲۰ کیلو ولتی در مجموع ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم در این طرح مشارکت داشت.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: مدت اجرای این طرح ۱۲ ماه بود.

راشکی تاکید کرد: نحوه پرداخت و مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ۱۷۰ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد کل هزینه را، از محل اعتبارات ملی ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و منابع داخلی شرکت بود.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ۱۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد از محل اعتبارات استان و شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز ۱۸۰ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد از مبلغ کل این طرح را پرداخت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار