خونوئی گفت: شهرداری تهران در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن با پنج پهنه موضوعی حضور دارد.

حمیدرضا جعفر خونوئی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره حضور این سازمان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرداری تهران در پنج پهنه موضوعی حضور دارد. 

خونوئی ادامه داد: این پنج پهنه شامل پهنه سرگرمی و ورزش، پهنه سلامت، پهنه هنر، کارآفرینی و پهنه مقاومت است. سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در پهنه سرگرمی و ورزش و هنر حاضر است. پهنه سرگرمی و ورزش مسیر یک کیلومتری است که آنجا حضور داریم و فضا برای تفریح و بازی مهیاست. این پهنه از ضلع شمالی خیابان آزادی از خیابان یادگار امام تا شهید نواب صفوی را شامل می‌شود. پهنه هنر بین خیابان دکتر قریب است که نمایش‌های خیابانی، نگارگذر و نگارخانه انقلاب در آنجا برپا می‌شود. 

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان اینکه همکارانم از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در آن پهنه‌ها حضور دارند، افزود: شهرداری تهران در تمام ۲۲ منطقه به همراه سازمان‌های تابعه‌اش از جمله سازمان ورزش، سازمان فرهنگی، زیباسازی و ... در این پهنه‌ها سازمان‌دهی شدند. 

وی درباره غرفه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی درباره مردمان زلزله‌زده شهرستان خوی و کشور‌های همجوار این را گفت: در یکسری از نقاط پایتخت برای زلزله‌زده‌های شهر خوی، ترکیه و سوریه اقلام کمک جمع‌آوری می‌شود که به دست آن‌ها برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار