امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب ما انقلاب مکتبی است و جوانان ما جوانانی اهل اعتکاف هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین گرامیداشت سالروز بیعت عشایر با امام راحل در شهرکرد گفت: دشمن به دنبال تحریف انقلاب اسلامی است و سعی دارد القا کند که انقلاب ما، مکتبی نیست، ولی این انقلاب به دنبال اصلاح واقعی جامعه بشری است.

امام جمعه شهرکرد افزود: ۲۰ بهمن سال ۵۷ نشان داد مردم این استان با بصیرت به موقع، در جهت حفظ ارزش‌ها و مکتب اقدام می‌کنند و ارزش‌ها را فدای تعصب نمی‌کنند و به رضای خداوند می‌اندیشند.

وی ادامه داد:۲۰ بهمن که نشان از بصیرت مردم اُستان دارد باید روز ملی باشد و ثبت در تاریخ شود و این مهم هم‌اکنون انجام شده است و شورای فرهنگ عمومی هم آن را مصوب کرده است و علت تاخیر در این مهم، نبود دقت شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره گذشته بود.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: عشایر ۲۰ بهمن سال ۵۷ با صراحت از امام و مکتب اهل بیت دفاع کردند و با حضور به موقع در تهران از بختیار نخست وزیر رژیم پهلوی، تبری جستند و با امام خمینی (ره) بیعت کردند.

وی تاکید کرد: برای تداوم انقلاب اسلامی باید به مکتب و راه ایمان داشت و در این زمینه مهم توجه به محتوای مسئله انقلاب است و نباید اجازه داد که این محتوا تحریف شود.

نکونام ادامه داد: محتوا انقلاب اسلامی، همان بینش، دین‌محوری، مکتب‌محوری و پیروی از ائمه است و مردم بصیر، ایران‌دوست، مومن و انقلابی به این محتوای می‌بالند و به آن افتخار می‌کنند.

وی گفت: انقلاب ما انقلاب مکتبی است و جوانان ما جوانانی اهل اعتکاف هستند و اگر چیزی غیر از باشد، مقطعی و گذرا و تحت جو احساسی است.

نکونام افزود: انقلاب و انقلابیون اجازه نمی‌دهد، دشمن مردم را ناامید کند و ملتی که به کرامت انسانی و عزت رسیدند راضی نمی‌شوند، استکبار بر آن‌ها مسلط شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار