در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۱۱ پروژه عمرانی و برق رسانی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال در رفسنجان به بهره برداری رسید.

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان در آیین افتتاح ۱۱۱ پروژه در رفسنجان، گفت: ۹۴ پروژه برق رسانی با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال طی امروز  در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

او  بیان کرد: این پروژه‌ها شامل رفع افت ولتاژ، تامین برق متقاضیان فاقد شبکه روستایی و شهری و  تامین برق روستا‌های سرچشمه است.

رضایی افزود: از دیگر پروژه‌های برق رسانی، رفع افت ولتاژ روستا‌های همت آباد آگاه، حمید آباد، لاهیجان و عباس آباد آقاغفور است.

او  تصریح کرد: همچنین روشنایی روستا‌های کورگه، مفت آباد، سعادت آباد، فردوسیه و رضاآباد از دیگر پروژه‌های برق رسانی مورد افتتاحیه امروز بود.

فرماندار رفسنجان همچنین به افتتاح پروژه راهداری که امروز انجام شد، اشاره کرد و افزود: این پروژه شامل روکش آسفالت باند قدیم محور رفسنجان به سرچشمه است که در این پروژه ۱۳ کیلومتر محور با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه آسفالت شد.

او  تصریح کرد: این پروژه در ۶ فاز در حال انجام است که فاز‌های اول تا چهارم مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز‌های پنجم تا ششم هم به وسعت ۵ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آسفالت و در اردیبهشت سال آینده افتتاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
علی
۰۸:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
جوری تیتر زده ۱۱۱ پروژه در رفسنجان افتتاح شد وقتی میخونی انگشت به دهن میمونی ،۹۴تا رفع افت ولتاژ برق