فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی با کشف بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه اقشار اجتماعی از تبعات ورود کالای قاچاق و خروج غیرمجاز تولیدات داخلی و مواد سوختی از کشور، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در سرفصل‌های مهم ماموریتی پلیس قرار دارد.

او افزود: در این خصوص با برنامه ریزی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح اواخر سال مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳روز در سطح استان اجرا و طی آن انواع کالای قاچاق شامل: فراورده‌های نفتی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی کشف و بدین منظور بیش از ۵۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۶۸ متهم و به عبارتی همان افراد سودجو و مخل امنیت اقتصادی که زمینه ساز ضرر و زیان شدید به اقتصاد کشور و افزایش معضلاتی همچون بیکاری اقشار اجتماعی هستند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار