رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از تحقق ۵۲ درصدی بودجه سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه خبر داد.

نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از این اعتبار به سازمان برنامه و بودجه کشور بخشی دیگر با وزارت خانه‌ها و شرکت‌های دولتی است گفت : آن چه که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای سال ۱۴۰۱ مقرر بود ۵ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۲ هزار و ۷۲۶ آن معادل ۵۲ درصد محقق شده است.

نوروزی بیان کرد: با مکاتبات انجام شده بخش دوم این اعتبار بهمن ماه اختصاص می‌یابد و تا پایان سال به عدد قابل توجهی خواهد رسید.

وی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه گفت: در این سفر ۱۷ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی مصوب شده است.

نوروزی با اشاره به تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۲ دولت و سهم استان کرمانشاه افزود: در این بودجه اعتبارات هزینه‌ای که معیشت کارکنان دولت را تامین می‌کند در کشور ۵/۱۷ درصد افزایش یافته و این رقم در استان کرمانشاه ۲۲ درصد است.

وی افزود: از حیث بودجه عمرانی استان کرمانشاه از اعتبار ۱۰۶۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰۱ به ۱۳۲۶ میلیارد تومان رسیده است که رشد بیش از ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان اشاره کرد و اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها طبق ماده ۵۶ قانون الحاق می‌توانیم بانک‌ها را در پروژه‌ها سهیم کنیم و همچنین از مشارکت بخش‌های خصوصی استفاده کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.