آیت الله حسینی همدانی گفت: کارنامه نیروی انتظامی در مدت اخیر قابل قبول بوده است.

آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در آیین معارفه فرمانده انتظامی البرز گفت: دشمن برای ضربه زدن به اسلام هر تلاشی که توانسته انجام داده است تا به این انقلاب فرهنگی و ارزشی ضربه بزند.

او افزود: دشمن در برنامه های خود فتنه مارپیچ سکوت ، سفید نمایی سیاهان تاریخ و ترویج سبک زندگی غربی ها در جامعه برای جوانان و نوجوانان انجام دادند تا برای امانتداران انقلاب پشیمان سازی کنند تا شاید بتوانند با جنگ روایت ها و تحریف واقعیت رفتارها و نگرش ها را تغییر دهند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: جهاد تبیین یکی از رهنمود های ارزشی مقام معظم رهبری بود که در جنگ ترکیبی دشمن باعث شکست تمام فتنه ها و دسیسه ها شد.

امام جمعه کرج افزود: نیروی انتظامی از خارج از مرزها تا داخل کوچه ها برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند و بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست و بخوبی برای این وظیفه با تقدیم شهدا و جانبازان فراوان اهتمام داشته است.

او گفت: نیروی انتظامی البرز در مدت اخیر کارنامه قابل قبولی داشته است و امیدواریم همچنان این تلاش ها ادامه دار باشد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اقتدار انتظامی نشانه کارآمدی نظام است و در اغتشاشات فتنه گران سعی در تضعیف نیروی انتظامی داشتند که نباید اجازه تکرار این موضوع را بدهیم که تضعیف فراجا ، تضعیف نظام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.