آثار رویداد ملی برای ایران با هدف فضاسازی و تبلیغات محیطی گرامیداشت دهه فجر در کاشان به نمایش درآمد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: آثار برگزیده رویداد ملی برای ایران که به دست هنرمندان گرافیست و تصویرساز از سراسر ایران تولید شده با هدف فضاسازی دیداری و تزیین محیطی، چاپ و استفاده شده است.


محمدعلی فرجی یادآور شد: رویداد ملی برای ایران با حضور ۱۵۰ نفر از هنرمندان طراحی پوستر و تصویرسازی با محور‌های موضوعی ایران ۱۸ آبان با محوریت حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

به گفته او، آثار هنرمندانی همچون محمدجواد میری، سیدرضا میری، علی حیاتی، صابر شیخ رضایی، مجتبی مجلسی، حمیدرضا کشاورزی، حامد مغروری و حسین رزاقی با موضوع مسائل روز، روحیه بخشی و ایجاد انگیزه و امید برای مردم در این رویداد تولید شده و به تماشا گذاشته شده است.


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: استفاده از ظرفیت هنرمندان به‌ویژه در حوزه هنر‌های تجسمی می‌تواند در تغییر چهره شهر و فرهنگ‌سازی نقش موثری داشته باشد و تلنگری برای یادآوری اتفاق‌های خوب در زندگی شهروندان باشد.
فرجی افزود: هنرمندان می‌توانند با فعالیت‌های هنری و فرهنگی چهره بهتری از شهر‌ها را به نمایش بگذارند و با انتقال پیام خود، حس نشاط و سرزندگی را در جامعه زنده نگه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار