مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: گردشگری دریایی بوشهر با تکیه بر تجهیزات به‌روز این حوزه توسعه پیدا می‌کند.

اسماعیل سجادی‌منش پنجشنبه ۲۰ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابستهر در تهران اظهار کرد: در سال جاری به همت گروه صنعتی بازوصنعت بوشهر و با بهره‌گیری از تیم فنی و مهندسی، شامل مخترعین و متخصصین با تجربه به همراه به روزترین تجهیزات صنعتی، مسیر رشد و توسعه گردشگری دریایی استان فراهم شده است.

او افزود: این تجهیزات شامل ویلای شناور، دوچرخه دریایی، موتورسیکلت دریایی، جت اسکی، موتور دوزیست بوده که به طور پیش ساخته در بوشهر تولید می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر ادامه داد: سرمایه‌گذاری این گروه صنعتی در ابتدای کار ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که به طور مستقیم برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

سجادی‌منش در پایان با اشاره به ایجاد چهره‌ای نوین در زمینه گردشگری دریایی با بهره‌گیری از این تجهیزات در استان بیان کرد: تلاش ما این است تا با استفاده از توانمندی متخصصان داخلی و ظرفیت دریا و ساحل استان بوشهر، به کیفیت ‌بخشی ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این زمینه کمک کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.