شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اعلام فراخوان از مردم استان دعوت کرد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

در فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آمده است: 

یوم الله ۲۲ بهمن عید بزرگ انقلاب اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان است که به دست ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» به وقوع پیوست.

۲۲ بهمن تجلی وحدت ملی وغیرت دینی، آوردگاه اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی علیه استکبار جهانی و روز ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، روز بیعت دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و بانگ رسای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

در ادامه این فراخوان آمده است: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از اهمیت مضاعف و بالایی برخوردار است، زیرا این راهپیمایی میزان الحراره حضور مردم در اوج قله شرایط اخیر کشور است که دشمنان با همه توش و توان و با استفاده از همه ابزار، عناصر خود را به صحنه آورده و انشالله حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل السحر همه کید‌های دشمنان خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک ایــام الله دهه مبارک فـجـــــر چهـل و چهارمیـن ســالگـرد پـیـروزی شـکوهـمنـد انــقلاب اســلامـی و تقارن خوش یُمن آن با ایام نورانی و جشن و سُرور ماه رجب المرجب و تهنیت یوم الله ۲۲ بهمن و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و امام عزیز، از همۀ فرزندان دیار شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌کند بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی، پرشور و با انگیزه مضاعف در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» ۲۲ بهمن تماشایی دیگری خلق نمایند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قزوین از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه همراه با خروش یکپارچه ملّت بزرگ و فهیم ایران اسلامی و غریو فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مسیر‌های میدان میر عماد (دروازه درب کوشک) خیابان نادری ـ میدان آزادی ـ خیابان شهداء – چهار راه شهدا برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از عموم مردم استان دعوت شده است در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار