خدمت به مردم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی

وزیر علوم گفت: از مجموعه کارکنان انتظار پاسخگویی به مطالبات مردم و انجام امور اداری مراجعان به نحو احسنت دارم.

 محمدعلی زلفی‌گل با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی (ع) گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود و خدمت به مردم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون بوده است.

وی خطاب به کارکنان وزارت علوم گفت: به عنوان بالاترین مسئول اجرایی این وزارتخانه تنها یک انتظار از مجموعه کارکنان دارم و آن هم پاسخگویی به مطالبات مردم و انجام امور اداری مراجعان به نحو احسنت است.

زلفی‌گل تاکید کرد: اگر با کمی صرف وقت بیشتر امکان پاسخ به یک درخواست اداری وجود دارد آن را انجام دهید چرا که ارباب رجوع وزارت علوم، از اقصی نقاط کشور هستند و زمان و هزینه زیادی را صرف کرده‌اند تا بتوانند به وزارتخانه بیایند و مشکل خود را مطرح کنند.

زلفی‌گل با قدردانی از معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و خدماتی که در این حوزه برای ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان انجام شده است، گفت: قصد و هدف ما این است که نهایت مساعدت را برای رفع مشکلات معیشتی همکاران خود داشته باشیم، اما در سطح توانایی و مقدورات بودجه وزارتخانه توانستیم برخی اقدامات را انجام دهیم.

وزیر علوم با اشاره به اینکه هزینه مسکن بخش بزرگی از سبد هزینه کارکنان را در کلان شهری مثل تهران به خود اختصاص می‌دهد گفت: تلاش‌های زیادی برای تامین مسکن کارکنان انجام داده‌ایم و تا حصول نتیجه این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان این وزارت و کارکنان  برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار