دو باب منزل مسکونی که به همت خیرین و همیاری کمیته امداد احداث شده بود در اقبالیه، افتتاح شد.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در افتتاح دو باب منزل مسکونی در اقبالیه گفت:در زمان کنونی با توجه به هزینه‌های بالای مسکن، ایجاد مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد می‌توانند بخشی زیادی از مشکلات آنان را کاهش دهد.

 ظاهری ضمن تشکر بیان کرد: اهدا زمین توسط خیرین کمک بسیار بزرگی برای حل مشکل مسکن مددجویان می‌باشد. برخی از مددجویانی که متاسفانه زمین مناسب برای احداث مسکن ندارند، با اهدا زمین توسط خیرین، توانسته اند صاحب مسکن شوند.

ایشان در ادامه افزود: احداث ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در برنامه کمیته امداد می‌باشد که با تلاش امدادگران تاکنون ۶۰۷ مددجوی نیازمند مسکن شناسایی و ۴۱۷ پروانه ساخت اخذ و ۲۴۰ واحد نیز شروع به ساخت کرده ایم که به حول قوه الهی در اسفند ماه آماده تحویل به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: گام بعدی کمیته امداد پس از احداث منزل مددجویان، اشتغال پایدار می‌باشد که با اجرای طرح انرژی خورشیدی که برای مددجویان با تسهیلات بسیار مناسب انجام می‌شود، خانواده کمیته امداد به یک درآمد پایدار و مناسب نیز خواهند رسید. مسکن و اشتغال دو برنامه مهم امداد برای توانمند سازی مددجویان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.