رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراوان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه بازگشایی روستایی به طول ۷۰ کیلومتر، با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

‌احمد بارکزهی   اظهار کرد: ۷ پروژه بازگشایی روستایی به طول ۷۰ کیلومتر، با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

وی گفت: این تعداد پروژه در راستای محرومیت زدایی، ارتقای کیفیت زندگی و کمک به اقتصاد روستاییان و همچنین ارتقا سطح دسترسی خانوارهای روستایی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران انجام می‌شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: احداث راه‌های روستایی و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی سایر ارگان‌ها باعث می‌شود اقتصاد روستاییان رونق بگیرد و مهم‌تر اینکه از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سراوان افزود: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از استان سیستان و بلوچستان در روستاها قرار دارند و در این روستاها کسب و کارهای مختلف صورت می‌گیرد، وجود راه استاندارد و ایمن برای مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار