در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین‌های افتتاح ۳۸۶ طرح عمرانی در استان گیلان برگزار شد.

در دهه مبارک فجر امسال یک‌هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی در بخش‌های محرومیت‌زدایی، آب و فاضلاب، برق، گازرسانی، روستایی، شهرداری، اقتصادی و تولیدی گیلان با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» و حدود ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۳۸۶ طرح عمرانی در ۱۲ شهرستان گیلان با بیش از ۴۰۵ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

طرح‌های عمران شهری و روستایی، بهداشتی، ورزشی، راهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی، راه اندازی ایستگاه‌های آتش نشانی، هواشناسی و واحد‌های تولیدی، مسکن مددجویی، واحد‌های نهضت ملی مسکن، طرح‌های برق رسانی، آبرسانی و مخابرات، ساماندهی گلزار شهدا، کارگاه‌های بسته بندی مواد غذایی و چای از جمله طرح‌هایی بود که امروز در لنگرود، سیاهکل، لشت نشا، آستارا، ماسال، تالش، املش، رضوانشهر، رودبار، شفت، رودسر و فومن به بهره برداری رسید.

افتتاح همزمان ۳۳ پروژه شهرستان سیاهکل

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ ۳۳ پروژه شهرستان سیاهکل با ۷۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

۳۳ پروژه حوزه‌های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، توزیع برق و ورزش و جوانان گیلان عصر امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) طی آیینی به صورت همزمان با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با بیش از ۷۶ میلیارد تومان اعتبار در سیاهکل به بهره‌برداری رسید.

افتتاح همزمان ۳۳ پروژه شهرستان سیاهکل

این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت محور سیاهکل به دیلمان به طول ۱۰ کیلومتر، آسفالت محور‌های روستایی گولک به پیرکوه؛ ملومه به گیسل؛ روکش آسفالت روستا‌های دیسام به چالش و دوست لات به رادار پشته و نیز نصب گاردیل؛ چمن مصنوعی و تجهیز زمین ورزشی پهلوان تختی و ۲۶ پروژه از حوزه توزیع برق استان گیلان در شهرستان سیاهکل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
واقعا زحمت کشیدن چه پروژ های مهمی افتتاح کردن اسفالت جاده وکوچه