تامین مسکن ویژه محرومان اولویت اصلی دولت در شهرستان بابل است

۸ طرح عمرانی، زیرساختی و خدماتی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسید که دو پروژه مسکن ویژه محرومین بود.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان یکی از دغدغه‌های جدی این دولت را حمایت از محرومین دانست و گفت: ساخت مسکن ویژه محرومان در اولویت کاری ما است و امسال ساخت ۱۰۳ واحد مسکونی واحد محرومین برای شهرستان بابل پیش‌بینی شده است.

او افزود: این واحد‌های مسکونی با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی در حال ساخت است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه۶۰ درصد این واحد‌های مسکونی تکمیل شده است، ادامه داد: در دهه فجر امسال هم ۱۰ واحد مسکن محرومین تحویل این افراد شد و با پیگیری مسئولان و خیرین هر چه زودتر شاهد تکمیل این مسکن‌ها خواهیم بود.

جعفری مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابل نیز گفت: برای ساخت خانه مسکن محرومان خانواده‌هایی زیر پوشش این نهاد که در روستای محل زندگی خود صاحب زمین در بافت روستایی هستند توسط مددکاران شناسایی می‌شوند.

او افزود: مسکن محرومان با کمک بنیاد مسکن و خیرین در همان زمین ساخته می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابل ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با بنیاد مسکن امضا شده است همه افراد زیر پوشش این نهاد که در روستای خود زمین در داخل بافت دارند خانه دار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.