رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برندگان مسابقات بین‌شهری آتش‌نشانان البرز که بین ۶ شهر برگزار شد را اعلام کرد.

 محمد یساولی گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر مسابقات آتش‌نشانان کرج، کمال‌شهر، محمدشهر، مشکین دشت، فردیس و گرمدره به میزبانی مرکز استان و در ایستگاه عملیاتی ۱۰۲ برگزار شد.

او با بیان این که مسابقات بین‌شهری آتش‌نشانان البرز در بخش‌های فردی و گروهی برگزار شد، افزود: والیبال، شطرنج، فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی؛ رشته‌های مختلف این مسابقات بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: شهر‌های کرج، فردیس و گرمدره به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در رشته والیبال و فردیس، منطقه یک عملیاتی کرج و منطقه دوی این شهر نیز رتبه‌های اول تا سوم رشته فوتسال را کسب کردند.

او می‌گوید: وحید خالوباقری و ابوالفضل نباتی از منطقه دو عملیاتی کرج، مهدی دهدشت و سید محمدحسینی از منطقه چهار عملیاتی این شهر و علی قمشلو و رضا علیوردی از منطقه یک عملیاتی کرج؛ رتبه‌های اول تا سوم رشته فوتبال دستی را کسب کردند.

یساولی گفت: روح الله چهاربر، رسول منصوری و علی اکبر شریفی؛ آتش نشانان منطقه دو عملیاتی شهرداری کرج در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز به رتبه اول دست پیدا کردند و دربخش انفرادی این رشته نیز روح‌الله چهاربر به مقام اول رسید.

او می‌گوید: در رشته آمادگی جسمانی زیر ۳۵ سال، حسن منصورخاکی از کرج، فرزاد ورمزیار از اشتهارد و سبحان صالحی از فردیس به جایگاه‌های اول تا سوم رسیدند و در بخش بالای ۳۵ سال هم محمدصادق انصاری از کرج، کوروش بصیری از فردیس و مجید دربندی از کرج؛ مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در رشته شطرنج جواد فتحی به مقام اول و محمدرضا رایز به مقام دوم رسیدند و محمد اسلامی و علی غلام‌زاده مشترکا سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.