همزمان با ایام الله دهه فجر نشست رئیس دادگستری به اتفاق دادرس و کارشناسان دادگستری با جمعی از جوانان کوهبنانی برگزار شد.

رئیس دادگستری کوهبنان دراین نشست گفت: یارانی همچون مالک اشتر در محضر حضرت علی (ع) تربیت شدند در حالی که عده‌ای دچار حب و بغض شده و در نهایت در کربلا بر علیه امام حسین (ع) قیام کردند.

محمد مهدی میرزایی افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که با شناخت حق اظهار نظر کنیم، چون سربلندی ما در گرو حق است.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: هدف از نشست با جوانان این هست که دستاورد‌های انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم تا آگاهی به ماهیت انقلاب پیدا کنیم.

او ادامه داد: جبهه گسترده دشمن خارحی را داریم که عده‌ای فریب خورده داخلی در جبهه آنان قرار دارند البته ما جایگاه اول تولید گیاهان دارویی برای یدز، جایگاه اول در تولید داروی رماتسیم، دومین جایگاه در ساخت تانک و پژوهش‌های هسته‌ای در منطقه را داریم.

میرزایی بیان داشت: باید به خود ببالیم که دانشمند‌ترین، عالم‌ترین و فقیه‌ترین رهبر جهان را داریم در حالی که زندگی مقام معظم رهبری آکنده از افتخار است.

او ابراز داشت: وضعیت اقتصادی قبل از انقلاب با زمان فعلی قابل قیاس نیست به برکت انقلاب خدمات ارزنده‌ای در ابعاد مختلف صورت گرفته است. رئیس دادگستری کوهبنان افزود: در تولید دکل‌های انتقال برق، تبدیل دانش گاز به بنزین، نیروگاه خورشیدی رتبه سوم را داریم که جای بسی افتخار هست.

او تاکید کرد: در تولید و ساخت موشک رتبه چهارم را داریم، اما در المپیاد جهانی، تولید ربات انسانی رتبه پنجم جهانی را داریم.
میرزایی در این نشست پیرامون جمع آوری موتور سیکلت‌ها در یکی از مدارس شهرستان صحبت کرد و افزود این مهم طبق قانون انجام شده است.

او ادامه داد: کسی که استخدام دولتی است در صورتی که مواد مخدر صنعتی حمل کند از خدمات دولتی انفصال خواهند شد در حالی که اجرای عدالت با جبهه گیری‌ها همراه خواهد بود.

رئیس دادگستری کوهبنان گفت: به جد با برگزاری ورزش به صورت مختلط در باشگاه‌های ورزشی که غیر از افراد محارم در آن حضور دارند مخالف هستم و در صورت گزارش طبق قانون با متخلف برخورد خواهم کرد.... در ادامه محمد بهسرشت گفت: در گذشته ما در محیط بسته زندگی می‌کردیم که از امکانات خیلی کمی بهره‌مند بودیم، اما امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه در‌ها به روی ما باز هست.

او ادامه داد: در فضای مجازی باید گفتار و نوشتار خود را مواظبت کنیم و آثار آن را برای خود و دیگران در نظر بگیریم همواره حافظ خون شهدا باشیم در حالی که مقام معظم رهبری بر قشر جوان عنایت ویژه‌ای دارد.

رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز خداوند نعمت‌های بیشماری به ما عطا کرده که کمتر به آن‌ها فکر می‌کنیم تلاش کنیم که همواره با دوست و همکلاسی خود از فضای مجازی بهترین بهره را ببریم، چون نگاه همگان به قشر جوانی است که آینده ساز کشور هستند.

دراین نشست همچنین جوانان کوهبنانی به بیان برخی دیدگاهها درحوزه مسائل جامعه جوان کوهبنان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار