صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ۲۲ بهمن امسال با ایران سربلند و صبح پیروزی، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، معاونت سیما با پخش ویژه برنامه «صبح پیروزی» به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی مستقر در چهارراه بازار شهرکرد و طیبه اسماعیلی مستقر در استودیوی مرکز، روز تاریخی پیروزی میهن اسلامی را جشن می‌گیرد.

این برنامه در یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا هنگام اذان ظهر، راهپیمایی چشمگیر و حضور پرشور و انقلابی مردم ولایتمدار استان را پوشش و انعکاس تصویری می‌دهد.

حضور خوانندگان استانی، گروه سرود، موسیقی و تصاویر ویژه دهه فجر و ۲۲ بهمن، پخش گزارش‌هایی ویژه حضور در راهپیمایی، پخش زنده از مراسم ۲۲ بهمن ماه شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان، گزارش‌های مردمی روز ۲۲ بهمن، از بخش‌های این ویژه برنامه است که با اجرای ابوالفضل هادی پور، زهرا کریم زاده، گزارشگری عقیل عباسی و مجید عالی پور، تقدیم بینندگان می‌شود.


بیشتر بخوانید


دو گروه واحد سیار به تهیه کنندگی سیدامین رضوی و بیژن علی بابایی در سطح شهر و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، تصاویر راهپیمایی و حضور مردم در مرکز استان را پوشش و انعکاس تصویری و گزارشی می‌دهند.

همچنین یک گروه مستندساز به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی، تصاویر زیبا و باشکوه این روز را در قالب مستند، ضبط و برای پخش از شبکه آماده می‌کند.

معاونت صدا با ویژه برنامه «ایران سربلند» به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی، گویندگی حامد ایرج پور، سمیه علایی، گزارشگری شهلا جمشیدیان و آرزو بلالی، روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به جشن و سرور می‌پردازد.

پوشش راهپیمایی سراسری بام بلند ایران و پخش گزارش‌هایی از راهپیمایی مردم غیور شهرکرد، برقراری ارتباط‌های تلفنی با خبرنگاران و گزارشگران افتخاری در شهر‌ها و روستا‌های مختلف و انعکاس حماسه و حضور گرم مردم و بیعت دوباره شان با رهبر معظم انقلاب، کلام گوهربار مقام معظم رهبری، گفتگو با مسئولان برگزاری راهپیمایی، موسیقی و ترانه‌های شاد انقلابی، پیامک‌ها و تلفن‌های مردمی، از بخش‌های این برنامه است که روز ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه تا ۱۱:۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو جهان بین می‌رود.

انعکاس راهپیمایی ۲۲ بهمن با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری مرکز و خبرنگاران آزاد برای پوشش راهپیمایی نقاط مختلف استان به ویژه روستاها، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها از برنامه‌های ویژه معاونت خبر برای بزرگداشت یوم الله بیست و دوم بهمن ماه است.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو، گزارش، استوری موشن، رئال موشن، ویدئوکست، پادکست، عکس نوشته و پوستر از مراسم راهپیمایی امسال، خبر متنی، پیوست مکملی خبر و سیما و انتشار محتوا‌های تولیدی و تأمینی در سایت مرکز و بستر‌های مختلف فضای مجازی مرکز و استان، روز پیروزی و شادی ۲۲ بهمن ماه را ارج می‌نهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار