در هشتمین روز از ایام دهه فجر با حضور استاندار کردستان واحد تولیدی صنعتی سانا شید صنعت پارسیان در شهرستان بانه افتتاح شد.

استاندار کردستان امروز برای افتتاح  و کلنگ زنی چندین طرح به شهرستان بانه سفر کرد. واحد تولیدی صنعتی سانا شید صنعت پارسیان در شهرستان بانه اولین طرحی بود که استاندار افتتاح کرد.

شرکت سانا شید صنعت پارسیان تولیدکننده حباب و بدنه پلاستیکی لامپ به ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن است.

این واحد صنعتی همچنین سالانه ۲ میلیون عدد ریسه تزیینی، هشت میلیون عدد انواع لامپ و چراغ LED و پروژکتوری، سه میلیون ماژل برد LED تولید می‌کند.

فاز ۲ واحد تولیدی سانا شید صنعت پارسیان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۴۶ مترمربع، ۸۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۲۰۰ میلیارد تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسید و برای ۴۷ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در بانه با حضور استاندار

شهرستان بانه دارای یک منطقه ویژه اقتصادی و یک شهرک صنعتی است. شهرك صنعتي بانه دارای ۲۰ هکتار مساحت است که ۱۵ هکتار آن زمین صنعتی است.

۴۹ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۱۸۶۴ میلیارد ریال برای ۱۳۶۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.
همچنین منطقه ویژه اقتصادی بانه دارای ۸۵ هکتار مساحت است که فاز نخست آن دارای ۲۰ هکتار زمین صنعتی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن برخوردار است و تاکنون ۲۵ قرارداد با سرمایه گذاران به مساحت ۱۳ هکتار در آن منعقد شده است.این منطقه ویژه اقتصادی در زمستان سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در بانه با حضور استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.