نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: حضور متنفذین، ریش سفیدان و مسئولان در محفلی به میزبانی مجتمع قضایی حضور مغتنمی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان که در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، گفت: در چند ماه اخیر با جنگ ترکیبی علیه نظام مواجه بودیم و دشمنان علنا اعلام کردند که تمام توان خودر را برای ضربه زدن به این نظام مقدس به کار برده و نا امید شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر یاس دشمن می‌افزاید و شما ریش سفیدان و متنفذان که حرفتان برای مردم قابل نفوذ است، از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنید.

او به انواع شناسنامه برای هر انسانی اشاره و تصریح کرد: شناسنامه طبیعی هر انسانی، شامل اسم و محل تولد و ... و ما در قبال آن هیچ دخالتی نداریم و برای این است که شناخت و معرفت نسبت به هم داشته باشیم و همدیگر را بشناسیم است و در نگاه قرآنی هیچ مزیتی ندارد؛ اما ۲ شناسنامه در نگاه قرآن داریم که ما به صورت دقیق مورد سوال قرار می‌گیریم.

او بیان داشت: شناسنامه دیگر شناسنامه فردی است که در آن اعمال و رفتار روزانه ما در آن ثبت می‌شود و در نگاه قرآن ان اکرمکم عندالله اتقکم است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: در نگاه قرآنی یک شناسنامه دیگری است و آن هم شناسنامه اجتماعی و جمعی ما است و خداوند به ما جایگاهی داده است که در قبیله و جامعه حرف و حتی سکوت ما می‌تواند نقش داشته باشد و قرآن هم برای هر امتی شناسنامه دارد و امت‌ها در نگاه قرآن مرگ و حیات دارند و آن بستگی به فعالیت متنفذین و سران دارد.

او بیان کرد: در تاریخ متنفذین و ریش سفیدان و همه افرادی که حرفشان نفوذ داشت حرفشان برد داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: گاهی اتفاقی قرار است بیفتد و سکوت شما هم مهم است و گاهی کلام شما جریان ساز بوده و تحریک ساز بوده است؛ بنابراین دستگاه قضایی که دست به سمت متنفذان و ریش سفیدان دراز کرده است و امنیت و آرامش برقر شده کار فنی و پسندیده و درست است و هر کدام از شما می‌توانید، منطقه خود را کنترل کنید و با این کار همه مناظق امن می‌شود؛ بنابراین از این نفوذ کمال استفاده را کرده و اگر اهمال کنید در قیامت سوال می‌شود.

او تصریح کرد: آمار ارائه شده نشان می‌دهد شما در حوزه نفوذتان خوب عمل کردید.

برچسب ها: گردهمایی ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار